תיקון מחשבים ניידים

תיקון מחשבים ניידים

זמן קריאה: 3 דקות

החל ממסך המוות הכחול והאיום BSOD, ל-The Spinning Beach Ball (גלגל המופיע בתוכנות אפל ומסמל כי היישום הנבחר תפוס), ועד ל-Sad Mac שלא ניתן להסירו (מסך המופיע במחשבי אפל ישנים, כאשר קיימת בעיה בחומרה או תוכנה המונעת ממערכת ההפעלה לעבוד).

טכנאי לפטופ אקספרט הוכשרו לאבחן ביעילות ולתקן כל בעיה אפשרית.

חברת לפטופ אקספרט מתקנים את כל סוגי היצרנים והמודלים של המחשבים

כבר הספקת לדפוק את המחשב שלך על השולחן? הלפטופ שלך נפל? שפכת קפה על המקלדת? המחשב התחמם יתר על המידה? התרסקות מפתיעה? יש לך נתונים פגומים או אבודים? אל דאגה: טכנאי לפטופ אקספרט כאן לעזור לך.

הטכנאים שלנו מוכשרים באופן מלא, עובדים במעבדת תיקונים עדכנית ומובחרת, הם בעלי ניסיון של עשרות שנים בתיקוני חומרה ותוכנה מסובכים (ויקרים) ביותר של כל סוג מחשב. בין אם אתה משתמש במחשב נייד של Windows, Apple MacBook, או Chromebook, תדע שיש לך על מי לסמוך. בנוסף, אנחנו יכולים לתקן את המחשב הנייח ונייד שלך או אפילו תחנות עבודה (מחשב המיועד לעבודה). ואנחנו מבצעים שיחות לבית!

לא בטוח מה קורה עם המחשב שלך?

תביא אותו אלינו למעבדה לתיקון מחשבים ניידים לאבחון ללא עלות ואנחנו נעזור למחשב שלך לחזור לתפקד כמו שצריך.

באילו סוגי תיקונים לפטופ אקספרט יכולה לטפל?

  • תיקוני מסך למחשבים ניידים
  • החלפת מקלדת למחשבים ניידים
  • תיקון והחלפת לוח אם (אנו מבצעים תיקון ברמת רכיבים ללוח אם)
  • תיקוני כרטיס מסך
  • החלפת כונן קשיח, שדרוגו והחלפתו.
  • תיקוני אספקת חשמל בבעיה של שקע טעינה
  • המרת כונן התקליטורים של מחשבים ניידים, לדיסק קשיח פנימי שני.
  • תיקון מחשבים ניידים
  • ועוד הרבה יותר

מה מייחד את לפטופ אקספרט משאר מעבדות מחשבים?

אנו משתמשים אך ורק בחלקים באיכות OEM (יצרן ציוד מקורי). הטכנאים המנוסים והמיומנים שלנו, מאבחנים ומתקנים בזהירות רבה את המכשיר שלך – בדרך כלל, בזמן שאתה מחכה כאן. בנוסף, אנו משתמשים רק בחלקים האיכותיים ביותר, בדיוק כמו שהיצרן עצמו מתקין – ומבטיחים תיקון ברמה איכותית המאריך את חיי המכשיר שלך.

 

אחריות 90 הימים שלנו

כל התיקונים אשר בוצעו אצלנו במעבדת לפטופ אקספרט נמצאים באחריות של 90 יום, הן לגבי חלקים והן לגבי איכות העבודה. אם קרה ומשהו השתבש, החזר אותו אלינו ואנחנו נסדר את זה.

למה לבחור במעבדת לפטופ אקספרט?

תיקון מחשבים ניידים, כאן במעבדה שלנו, אנו מספקים שירות מקצועי, אמין ומהיר במחירים סבירים. ואנחנו נושאים כל אחריות על העבודה שלנו במשך 90 ימים.

שירות תיקונים ברמה איכותית למחשבים נייחים, מחשבים ניידים ושחזור נתונים, בפריסה ארצית.

כאן במעבדה שלנו, אנו מספקים שירות מקצועי, אמין ומהיר במחירים סבירים. ואנחנו נושאים כל אחריות על העבודה שלנו במשך 90 ימים. אנו מעניקים שירות בעיר ראשון לציון כאשר השרות שלנו כולל איסוף חינם מערים ברחבי הארץ למעבדה, המעבדה מתמחה בכל תחומי התיקון האלקטרוני. עם מומחים לתיקון אשר הוכשרו לתקן לוחות מעגלים משולבים ברמת רכיב, כאשר אנו יכולים לאבחן ולתקן מכשירים אשר רוב רובן של מעבדות אחרות לא יכול לתקן.

וכמובן שאנו לוקחים אחריות על כל עבודה שלנו. כל התיקונים והשדרוגים, מגובים באחריות של 90 ימים. אם קרה ומשהו השתבש, החזר אותו אלינו ואנחנו נסדר את זה.

למה לתקן במקום פשוט להחליף?

ישראל משליכה לפח בין 300 ל-400 אלף מכשירים אלקטרונים מדי שנה. רק 2 אחוזים מתוך סך כל המחשבים יגיעו לשימוש יד שנייה.

החלפת מסך למחשב נייד
החלפת מסך למחשב נייד

אבל למעשה קיימת בעיה גדולה יותר.

ההשפעה של זה על הסביבה שלנו, היא בלתי ניתנת לשינוי. כמובן שניתן למחזר מכשירים אלקטרונים (למרות שרק 20 אחוז מהם באמת ממוחזרים מדי שנה), אך ההשפעה הסביבתית של החומרים הנכנסים למכשירים האלקטרוניים שלנו, בעקבות עבודות זיקוק וחציבה, היא הרסנית. האשפה בישראל נסחבת מאות קילומטרים על מנת לחסלה, כך שההשפעה של זריקת פלאפון הנייד או מחשב שלך היא בעייתית אפילו יותר!

עצה שלנו, תתקן את המחשב הנייד שלך ושאר המכשירים שלך. הילדים והנכדים שלך יודו לך על כך.

לאיסוף חינם וייעוץ – התקשרו למעבדה 077-4000179

https://diligo.co.il

לפרסום תכנים ומאמרים באתר, צרו קשר

דילוג לתוכן