מהם מנועי השוואת מחירים ?

מהם מנועי השוואת מחירים ?

זמן קריאה: 2 דקות

מהם מנועי השוואת מחירים?

מנועי קניות להשוואת מחירים משמשים לאיסוף מידע על מוצרים , כולל מחירים, מאת מאות חנויות שמשתתפים ורשומים באתר ואז מוצגת כמידע בעמוד תוצאות יחיד בתגובה לשאילתת החיפוש של הקונה למוצר בו הוא מעוניין לרכוש. זה מאפשר לקונים להשוות מחירים , אפשרויות משלוח , וכן שירות מקמעונאים בדף אחד ולבחור את הסוחר המציע את הערך הכולל הטוב ביותר.

לדוגמא, נניח שאני מחפש השוואת מחירים למקררים,  ורוצה לראות מהן האפשרויות שלי, לדוגמא הנה מה שעולה:

זורק השוואת מחירים
זורק השוואת מחירים

עבור חנויות אשר מתבססים על מסחר אלקטרוני, מנועי קניות להשוואת מחירים הם הזדמנות להציב את המוצרים שלך בפני קונים מאוד מעוניינים. אלה לא אנשים שמסתכלים על חנות וירטואלית כמו על חלון ראווה בקניון. משתמשי האתר להשוואת מחירים בדרך כלל כבר קיבלו את ההחלטה לקנות והם פשוט מחפשים את המחיר הנמוך ביותר. מתוך כוונה גבוהה לרכוש, קונים להשוואה הם לעתים קרובות קהל אידיאלי לקידום המוצרים שלך .

 

כיצד עובדים אתרי השוואת מחירים?

בצד הצרכני, אתרי השוואת מחירים עובדים כמו מנוע חיפוש – ההבדל הוא שמנועי השוואת מחירים יציגו מוצרים זה לצד זה והם מסודרים מבחינת התמחור מהנמוך לגבוה. מנועי חיפוש אופייניים בדרך כלל מציגים תוצאות פשוטות להבנה ובנראות שלהם על מנת שהלקוח יקבל החלטה משוכלת בראיה כוללת על סמך הנתונים המוצגים לו בצורה בהירה להבנה.

בצד העסקי, כל אתר השוואת מחירים מעט שונה. בעיקרון, אתה משלם לאתר סכום חודשי מסויים, מגיש את התוכן הנדרש (תמונות מוצר, כתובת אתר, מחיר, תיאור וכו ') ורשום את המוצרים שלך. לאחר מכן המוצרים שלך יופיעו לחיפושים רלוונטיים יחד עם מוצרים דומים, המדורגים לפי מחיר.

זה מועיל ליידע את אסטרטגיית התמחור שלך . אתה לא רוצה שתתמחרו יותר מדי ממוצרים דומים, אך עליכם לוודא שגובים מספיק כדי להפוך רווח.

לפרסום תכנים באתר, צרו קשר

דילוג לתוכן